Често задавани въпроси – подаръци и безплатна доставка

Подаръци и безплатна доставка

Гарантирате ли, че продуктите, предлагани в онлайн магазин LipBalm са оригинални, на съответната марка? – Да, защото ние продаваме само и единствено маркова козметика, закупена от сертифицирани търговци и производители от САЩ, Германия, Франция и др. Това гарантира качеството на продуктите, предлагани в нашия онлайн магазин.

Как да поръчам? – Можеш да си направиш регистрация от „Моят Профил“ като въведеш email и парола, в Детайли на профила – да въведеш твоите имена, а в Адреси – адрес за фактуриране и адрес за доставка. Адресът за фактуриране е този, който ще присъства в стоковата разписка и чрез която може да върнете или замените продукт. Адресът за доставка е този, на който бихте желали да получите Вашата поръчка. В меню „Количка“ се намират избраните от Вас продукти. При натискане на бутон „Продължаване с поръчката“, отивате на меню „Поръчка“ за преглед и финализиране чрез бутон „Поръчване“. Имате четири опции за избор на цена на доставка, която зависи от грамажа на избраните продукти и от това колко бързо искате да получите Вашата поръчка. При избор на „Експресна куриерска услуга“, поръчка, направена до 16 часа, ще бъде получена на следващия работен ден. При избор на „Икономична куриерска услуга“, поръчка, направена до 16 часа, ще бъде получена на втори работен ден. Пример: поръчка, направена в понеделник до 16 часа с избор „Експресна куриерска услуга“, ще бъде получена във вторник. Същите условия, но избор на „Икономична куриерска услуга“, ще бъде получена в сряда. За всички поръчки, направени след 16 часа, времето на доставка ще се увеличи с един ден. Когато поръчката Ви е над 79 лв., системата автоматично ще отрази безплатната Ви доставка (условията при нея са като тези на „Икономична куриерска услуга“.

Ако искаш да пазаруваш като Гост – Можеш също да добавиш твоите продукти в Количката и там да въведеш твоите данни за доставка. В Количката може по-всяко време да следиш и прегледаш твоите покупки. След приключване с пазаруването, може да коригираш или финализираш/изпратиш поръчката си от „Поръчка“. В полето „Допълнителна информация“ може да зададеш адрес за доставка офис на Speedy.

Получавване на email от нас за потвърждение за направена поръчка – Веднага, след като направиш твоята поръчка, ще получиш email от нас с потвърждение, че сме я приели и, че е готова за обработка.

Как да разбера, че съм се регистрирал/а успешно? – Веднага след успешна регистрация, ще получиш e-mail от нас за успешна такава и с линк към сайта ни за вход. Не е нужно да го следваш за потвърждение. Може да го използваш за бърз достъп до онлайн магазина. Независимо от това, веднага след регистрацията в сайта ни, може да влезеш с твоя email и парола.

Кога мога да поръчам? – Може да поръчате по всяко време на денонощието, както и в почивни и празнични дни.

Мога ли да добавя продукт, след изпращане на поръчката? – Може да добавите продукт, след като попълните форма за контакт от „За контакти“ и там опишете продукта или продуктите, които искате да добавите. Допълнителният продукт ще бъде добавен към Вашата поръчка и доставен заедно с нея, без оскъпяване на куриерската услуга, освен в случаите, когато теглото надвиши 0,500 кг.

Мога ли да върна/заменя закупен продукт? – Да. Връщането или замяната е в срок от 14 дни от получаването на стоките. Условията са продуктите да бъдат в оригиналната си опаковка, да са в същия вид, в който са получени (без надраскване, разкъсване на първичната и/или вторичната опаковка, етикетите да бъдат цели и др.), да не са използвани. Пазете касовата бележка, издадена към поръчката.

Как да заплатя поръчката си? – Осигуряваме опцията „Наложен платеж“ – заплащане на пратката в брой, в Български лева на куриер от куриерска фирма Speedy. За поръчки над 79 лв, цената на доставката и таксата за наложен платеж, я заплащаме ние. Може да заплатиш и чрез Директен банков превод, но имай впредвид, че се получава забавяне с поръчката от 2 до 5 дни.

Срокове за изпълнение и получаване на поръчката? – Вие ще получите продуктите си още на следващия ден, ако сте избрали „Експресна куриерска услуга“ и сте поръчали до 16 часа. Ако продуктите не са в наличност, ние ще се свържем с Вас, като Ви изпратим e-mail за уточняване на подробностите около Вашата поръчка. При избор на „Икономична куриерска услуга“ и поръчка, направена до 16 часа, ще я получите след два работни дни, след като сте направили поръчка при нас. Поръчки, направени в събота, ще бъдат изпълнени в понеделник.  Магазинът си запазва право да удължи срока на доставка с от 3 до 8 дни, когато се налага по зависещи или независещи причини.

Ако установите наличие на липсващ или сгрешен продукт? – Пишете ни от меню „За контакти“, попълнете формата и опишете създалото се неудобство. В най-кратки срокове ще решим затруднението.

Защо да поръчам от онлайн магазин LipBalm? – Получавате безплатен подарък в пълен размер с всяка направена поръчка, състояща се минимум от два продукта. Подаръкът е продукт от нашия онлайн магазин. Стойността на всеки подарък е в рамките на 10 лв, а за поръчки над 140 лв – стойността на подаръка достига до 30 лв. Защо го правим? На първо място разбира се, за да Ви привлечем за наши клиенти. Освен това, ние искаме да изпробвате нашите продукти и ако Ви харесат, да си ги поръчате от нас. В процес сме на разработка и на програма за Лоялни клиенти. Следете нашия бюлетин като се абонирате за него. При поръчка на Кутия за красота (месечна кутия), онлайн магазинът не предоставя подарък. Ако поръчате Кутия за красота и отделни продукти от нея с една поръчка, ще получите подарък, както е описано по-горе.

Защо при нас продуктите са на по-ниски цени, отколкото редица големи сайтове за продажба на козметика? – Отговорът е един единствен – оптимизация на разходите – работим с малък екип, на много по-ниска печалба и използваме наши собствени складови бази. Продаваме достатъчни количества продукти, за да вземаме най-добрите цени от нашите доставчици.